2011. július 11., hétfő

* Dream * Magas sarkú, cipő, fekete Méret 38

* Dream * Magas sarkú, cipő, fekete méret 38:
Én sajnos nem külön a szeretteim: (
Sajnos, az én túláradó szekrényben, vagy az egész ház ....
Rossz nekem - jó neked ...
A legtöbb ilyen nagyszerű cipőt soha nem kopott, nem túl sok: (

Küldjön nekem egy e-mailt ár javaslatokat, a cipő mérete 38 és überwiegeng használatlan (ha kopott, vagy a másik méret, én ezt az információt természetesen évfolyam) ...

Élvezze a kilátást:) és várom az e-maileket!

Eladó az egyetlen cipő! Nem a Leo-mennyezet:))

Mivel én vagyok most rendezni, továbbra is nyomon természetesen sok más dolgot is írj nekem, ha speciális ruhát, ... Az én szekrényben hatalmas! 90%-a cucc csak meg kell kijutni .....

Most Disem drágám:)
Nyílt virágok, fekete, lábujjak, sarok kb 12 cm (az egyik észreveszi, azonban, mivel az első is egy mini-pontja - egy igazi csinos:)
Ár: VB